שהדמוקרטים נכנעו לרפובליקנים בהצבעות על השופטים החדשים

    admin2 No Comments on שהדמוקרטים נכנעו לרפובליקנים בהצבעות על השופטים החדשים

    שהדמוקרטים נכנעו: אישור 15 שופטים פדראליים, הגיע אתמול לאישור הסנאט האמריקאי, מדובר במינוי שופטים לבית המשפט העליון של ארה"ב, מדובר במינוי לכל חייהם. מדובר בשופטים אשר נבחרו על ידי טראמפ מהזרם השמרני. האישור בסנאט היה אמור להיות ארוך מאוד כשלושים שעות לכל שופט. אך להפתעת הדמוקרטים, מנהיג הרוב בסנט מיץ' מאקאונל, פשוט דילג על שלבי …

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שהדמוקרטים נכנעו: אישור 15 שופטים פדראליים, הגיע אתמול לאישור הסנאט האמריקאי, מדובר במינוי שופטים לבית המשפט העליון של ארה"ב, מדובר במינוי לכל חייהם. מדובר בשופטים אשר נבחרו על ידי טראמפ מהזרם השמרני. האישור בסנאט היה אמור להיות ארוך מאוד כשלושים שעות לכל שופט.

    אך להפתעת הדמוקרטים, מנהיג הרוב בסנט מיץ' מאקאונל, פשוט דילג על שלבי ההמתנה בין שפוט לשופט, כשלושים שעות זמן המתנה בן מינוי למינוי. מנהיג הרוב הורה על הצבעה מהירה, ובזה אחרי זה עלו שמות השופטים לאישור, מנהיג המיעוט הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, שהיה אמור לעשות חיים קשים לרפובליקנים, אישר את ההצבעה הזריזה.

    "חברי הסנאט פשוט רצו לברוח הבייתה", אמרו עיתונאים שהיו במקום, הסיבה היא, עוד שלושה חודשים יתקיימו בחירות לסנאט, כל סנאטור רוצה לרוץ חזרה למדינתו, לעבודתו הקשה להבחר שוב לסנאט.

     

     

     



    0 תגובות